BENVINGUTS AL MEU BLOG



La meva vida està formada de petits fragments que s'acoplen uns als altres com en un puzle i van configurant el que jo som com a persona. Un d'aquests fragments és el fet d'estudiar una carrera universitària, i aquí, dins aquest blog, trobareu una finestra oberta a la meva feina com estudiant.

Esper que vos agradi!









INTERVENCIÓ EDUCATIVA II: L´ADAPTACIÓ

Tenim una companya, n´Àngels, que està fent feina en una escoleta.
A s´assignatura de Intervenció II, li han encarregat que comenti amb noltros la seva experiència durant el període d´adaptació, i ella ens ho ha explicat a través del mudel.
Noltros hem hagut de fer comentaris i reflexions al respecte, i jo, arràn d´aquesta activitat, vaig elaborar un document sobre la meva experiència com a mare, amb l´adaptació del meu fill petit, en Francesc. Ho vaig compartir amb ses meves companyes de grau i m´agradaria compartir-ho amb voltros.
Esper que vos agradi.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...