BENVINGUTS AL MEU BLOG



La meva vida està formada de petits fragments que s'acoplen uns als altres com en un puzle i van configurant el que jo som com a persona. Un d'aquests fragments és el fet d'estudiar una carrera universitària, i aquí, dins aquest blog, trobareu una finestra oberta a la meva feina com estudiant.

Esper que vos agradi!









Paper man


S'altre dia vaig anar as cine amb els meus fills i abans de la peli ens van passar aquest fantàstic curtmetratge d'animació.
Avui cercant per la red l'he trobat; éstà piratejat, per tant no sé si és prou ètic que el pengi, però si Disney el pengés a la red de forma gratüita com a regal de Reis, tampoc estaria gens malament!
Sa música és fantàstica i ses imatges són genials!  Vos el deix perquè el gaudiu.
Esper que vos agradi tant com a jo.
Aqui va el meu regalet.
Feliç dia de Reis!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...