BENVINGUTS AL MEU BLOG



La meva vida està formada de petits fragments que s'acoplen uns als altres com en un puzle i van configurant el que jo som com a persona. Un d'aquests fragments és el fet d'estudiar una carrera universitària, i aquí, dins aquest blog, trobareu una finestra oberta a la meva feina com estudiant.

Esper que vos agradi!









Ritme amb el cos

Durant ses pràctiques aprofit, ja que me deixen, i vaig a veure com fan música.
Penso que m'anirà molt bé com a part des meu aprenentatge, veure com més estils educatius, millor.
Na Laura de música és una mestra molt divertida i dinàmica, podriem dir que els infants veuen s'hora d'anar a música com un temps per explaiar-se i passar-ho bé, la qual cosa és molt positiva perquè tots volen anar a música i van aprenent de forma lúdica que és el que interessa.
Doncs bé! en una d'questes classes ens ha posat un video molt interessant sobre ritme que estic contenta de poder compartir, perquè val molt la pena de veurer-lo.
Esper que vos agradi!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...