BENVINGUTS AL MEU BLOG



La meva vida està formada de petits fragments que s'acoplen uns als altres com en un puzle i van configurant el que jo som com a persona. Un d'aquests fragments és el fet d'estudiar una carrera universitària, i aquí, dins aquest blog, trobareu una finestra oberta a la meva feina com estudiant.

Esper que vos agradi!









Campanya contra la fam. Molt interessant!

En un dia tant rehivindicatiu com el d'avui hi treu parlar de compartir i de solidaritzar-se.
Per això m'ha semblat molt interessant aquest vídeo breu, que és més un anunci, però l'important és el que demostra.  Que les persones tenen l'instint de compartir des de ben petits. I dic instint, perquè es va fer un estudi i es va proposar un experiment amb un nombre d'infants i aixi ho van demostrar.
Pero prou paraules, que una imatge val mes que mil paraules.
Que ho disfruteu...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...