BENVINGUTS AL MEU BLOG



La meva vida està formada de petits fragments que s'acoplen uns als altres com en un puzle i van configurant el que jo som com a persona. Un d'aquests fragments és el fet d'estudiar una carrera universitària, i aquí, dins aquest blog, trobareu una finestra oberta a la meva feina com estudiant.

Esper que vos agradi!









PROPOSEM CINC RACONS...

A l´assignatura de Intervenció Educativa, hem hagut de preparar i presentar als nostres companys diversos racons que es podrien introduir dins les aules. Ha estat una activitat molt interessznt i enriquidora; i alguns racons han estat espectaculars. Enhorabona a totes les companyes per la bona feina feta.
Per veure tota la informació de la que t´ estic parlant, vte convid que visitis el blog de na Mercè i veuràs fotos i una petita presentació feta per ella.
http://eportafolimruris.blogspot.com/
No t´ho pots perdre!

N´Ana, na Erika i na Nuri, ens proposaren un racó per experimentar amb els fruits de la tardor.


Na Mercè, na Montse, na Maria i na Carol, ens convidaren a endinsar-nos dins el món de les pocions, les bruixes i els encanteris.



Na Pilar, n´Ester, na Cristina i na Francina, ens convidaren a un món a la mide de les nostres necessitats i il.lussions.

N´àngels, na Maria, na Cristina i na Marta,  mono i casco en mà,  ens obriren la porta del món de la construcció.




Finalment, el meu company Josep, (q EPD), i jo, prepararem un racó per experimentar amb aigua.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...