BENVINGUTS AL MEU BLOG



La meva vida està formada de petits fragments que s'acoplen uns als altres com en un puzle i van configurant el que jo som com a persona. Un d'aquests fragments és el fet d'estudiar una carrera universitària, i aquí, dins aquest blog, trobareu una finestra oberta a la meva feina com estudiant.

Esper que vos agradi!









EDUCACIÓ EMOCIONAL: LA TELA D´ARANYA

Aquesta va ser una altra dinàmica de grup, des del meu punt de vista, i sense voler menysprear a les meves companys, va ser la més polida de totes les que varem fer.
La va preparar n´Ana Orfila.
L´únic material que es necessita és un fil de llana i que tothom estigui assegut en rotllana.
La primera persona que va començar a parlar, va ser n´Ana, i la seva sinceritat, va contribuir a crear, ja de primeres, un clima de confiança que va contagiar a les altres a mide que ens passaven el fil. 
Cada persona és molt lliure de parlar o no, d´allò   que consideri prou important i que realment li vengui de gust  compartir amb la resta.
A partir d´aquesta intervenció, la persona que ha parlat, li passa el fil a un altre i aquesta explica cosa, si vol.
Poc a poc es va creant un caliu que propicia que vagin  aflorant sentiments i històries privades i hermoses d´escoltar.
L´exercici serveix per coneixer-nos millor i contribueix a crear i fer més fermes els vincles entre les persones.
És una activitat molt recomenable a nivell de petits grups d´amics i amigues,  de treball, equips, etc. 
Gràcies Ana per aquesta meravellosa activitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...