BENVINGUTS AL MEU BLOG



La meva vida està formada de petits fragments que s'acoplen uns als altres com en un puzle i van configurant el que jo som com a persona. Un d'aquests fragments és el fet d'estudiar una carrera universitària, i aquí, dins aquest blog, trobareu una finestra oberta a la meva feina com estudiant.

Esper que vos agradi!









EDUCACIÓ EMOCIONAL: EL PUZZLE


Una altra dinàmica de grup que varem dur a terme el curs passat, va ser un puzzle  que ens va preparar na Pilar.
Consistía en fer-lo entre totes per tal de fomentar el treball en equip i potenciar així, el sentiment de pertinença com a part de un tot.
Per a la seva realització, ens varem distribuir en petits grups, i ens va repartir una part del puzzle a cada grupet.
Quan  resolguerem el puzzle entre totes  hi havia una sorpresa amagada a dins: en aquell mosaic hi havia el nom de totes i cada una de noltros.
Personalment me va agradar molt trobar el meu nom allà escrit, perquè me va fer sentir part d´un grup, de fet, l´activitat es fa per açò.
Al blog de la meva companya hi trobareu més informació sobre aquesta dinàmica de grup, visiteu-lo, vos agradarà: http://eportafolidenapilar.blogspot.com/



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...