BENVINGUTS AL MEU BLOG



La meva vida està formada de petits fragments que s'acoplen uns als altres com en un puzle i van configurant el que jo som com a persona. Un d'aquests fragments és el fet d'estudiar una carrera universitària, i aquí, dins aquest blog, trobareu una finestra oberta a la meva feina com estudiant.

Esper que vos agradi!









EDUCACIÓ SOCIOEMOCIONAL: PARAULES POSITIVES

Aquesta dinàmica la van preparar amb molt d´amor i carinyo n´ Ester i n´ Erika.
Consistía en que assegudes totes en rotllana, haviem d´anar diguent una a una, una paraula positiva de la que toqués del grup.
Elles les anaven apuntant i finalment ens sorprengueren amb una "piruleta" amb totes les paraules positives que havien dit d´aquella persona.
Aquesta activitat és molt interessant, sobretot per reforçar l´autoestima de les persones. Jo encara guardo la meva llista d´aspectes positius; i vos puc assegurar que de tant en tant m´ajuden a alegrar-me el dia.
Als seus blogs podreu trobar més informació i fotos d´aquesta activitat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...