BENVINGUTS AL MEU BLOG



La meva vida està formada de petits fragments que s'acoplen uns als altres com en un puzle i van configurant el que jo som com a persona. Un d'aquests fragments és el fet d'estudiar una carrera universitària, i aquí, dins aquest blog, trobareu una finestra oberta a la meva feina com estudiant.

Esper que vos agradi!









Petit album de paraules dolces

A totes ses que heu participat aportant sa vostra paraula dolça, aquí teniu una petita mostra de sa meva gratitud.
Als que encara no heu participar, animeu-vos a fer-ho deixant la vostra, però no dirigida a jo personalment, que s´agraeix i molt; sinó la paraula que vos agrada escoltar a vosaltres perquè sona agradable, perquè evoca un record hermós, perquè vos recorda aquella persona o situació en la que vareu riure molt,.... ses paraules dolces en definitiva formen part dels records agradables i dels moments positius que cal fomentar.
Vos desitg que tingueu i escolteu moltes paraules dolces cada dia...





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...