BENVINGUTS AL MEU BLOG



La meva vida està formada de petits fragments que s'acoplen uns als altres com en un puzle i van configurant el que jo som com a persona. Un d'aquests fragments és el fet d'estudiar una carrera universitària, i aquí, dins aquest blog, trobareu una finestra oberta a la meva feina com estudiant.

Esper que vos agradi!









UN ALBUM DE RECORDS

A l´assignatura d´ Intervenció educativa II hem fet un treballet  molt polid i emotiu.
Estavem estudiant el tema de la Identitat, i haviem de preparar una sèrie d´activitats per tal d´anar treballant-la.
Ha estat preciós preparar la feina  perquè consistía en fer un repleg de fotos, utensilis,.... i altres coses en definitiva, que ens evoquessin algun aspecte de la nostra vida que ens és important.
Ha estat una meravella mirar fotos i demanar coses a les germanes grans, per finalment, documentar-ho tot en uns albums plens de vivències, records, emocions, alegries i penes i amor, molt d´amor.
Aquí teniu el meu album de records, esper que vos agradi.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...